O čem to je?

Jedná se o „uzavřenou hru“. Celá akce je inspirována americkým „dobrodružstvím“ ve Vietnamu, kdy se obyčejní branci dostali do nekonvenční partyzánské války tisíce mil od domova v džunglích jihovýchodní Asie.

 

 

Nosnou myšlenkou hry tedy je přiblížit hráčům alespoň trochu pocity vojáka v boji proti „neviditelnému nepříteli“, navodit atmosféru (pro tehdejší brance) zbytečné války, kde nepřítel či nástraha není vidět, přesto číhá za každým stromem, keřem, nebo nerovností. K tomuto zoufalství by mělo dopomoci omezení nesené munice (podle běžné dobové praxe) systém „na jeden život“, hra na zranění a k tomu by mělo být celých 24 hodin hry vyplněno minimem spánku, permanentním stresem a strachem ze smrti. Více než na hrdinské boje do posledního muže tedy jse o to umět se vyvázat z kontaktu, pomoci svým zraněným a dostat se s svou jednotkou zpět „domů“. Prostě donutit hráče na obou stranách mít minimální ztráty.